Lokacija na web sajtu
1.200,00 RSD
Brzo delujući čistač koji rastvara talog u EGR ventilima, sistemu dovoda vazduha, priključka cevi i usisnih ventila. Za uspostavljanje protoka vazduha do motora, poboljšanje snage i ubrzanja i redukovanje ispusnih gasova. Čistač EGR ventila ne ostavlja talog i sprečava taloženje smole. MoTip čistač EGR ventila ima diznu od 360°.
Karakteristike:
Brzo deluje, ne ostavlja talog, sprečava taloženje smole, 360° dizna.
Fizičke i hemijske karakteristike:
Sadržaj: 500ml
Baza : Mixture of organic solvents
VOC-sadržaj : 100% w/w
Relativna gustina na 20°C : 0,73 g/ml
Potrošnja : 2 – 3 g/sec
Pritisak pare na 20°C : 2,5 do 3,5 bara
Tutorijal:
https://www.youtube.com/watch?v=Dbl35180i4Y
Upotreba:
Pre upotrebe pažljivo pročitati uputsvo. Samo za profesionalnu upotrebu. Sprej bi trebao biti sobne temperature. Najbolja temperature za rad od 5 do 30°C. Pre upotrebe dobro promućkati. Obratite pažnju na instrukcije auto proizvođača. Olabaviti crevo između turbo sistema i sistema za ulaz vazduha. Pokrenite motor i ostavite da radi na približno 2000 obrtaja. Nanosite sprej na ulaz razvodnika u više navrata, kratko prskajući sve dok motor ne počne da radi ravnomerno. Zategnite crevo.
Samo prijavljeni korisnici koji su kupili ovaj proizvod mogu ostaviti komentar.
Brzo delujući čistač koji rastvara talog u EGR ventilima, sistemu dovoda vazduha, priključka cevi i usisnih ventila. Za uspostavljanje protoka vazduha do motora, poboljšanje snage i ubrzanja i redukovanje ispusnih gasova. Čistač EGR ventila ne ostavlja talog i sprečava taloženje smole. MoTip čistač EGR ventila ima diznu od 360°.
Karakteristike:
Brzo deluje, ne ostavlja talog, sprečava taloženje smole, 360° dizna.
Fizičke i hemijske karakteristike:
Sadržaj: 500ml
Baza : Mixture of organic solvents
VOC-sadržaj : 100% w/w
Relativna gustina na 20°C : 0,73 g/ml
Potrošnja : 2 – 3 g/sec
Pritisak pare na 20°C : 2,5 do 3,5 bara
Tutorijal:
https://www.youtube.com/watch?v=Dbl35180i4Y
Upotreba:
Pre upotrebe pažljivo pročitati uputsvo. Samo za profesionalnu upotrebu. Sprej bi trebao biti sobne temperature. Najbolja temperature za rad od 5 do 30°C. Pre upotrebe dobro promućkati. Obratite pažnju na instrukcije auto proizvođača. Olabaviti crevo između turbo sistema i sistema za ulaz vazduha. Pokrenite motor i ostavite da radi na približno 2000 obrtaja. Nanosite sprej na ulaz razvodnika u više navrata, kratko prskajući sve dok motor ne počne da radi ravnomerno. Zategnite crevo.
Trenutno nema recenzija.
Samo prijavljeni korisnici koji su kupili ovaj proizvod mogu ostaviti komentar.
Kupovinom preko 5000 dinara dobijate gratis dostavu!
Trenutno nema recenzija.