Lokacija na web sajtu
990,00 RSD
Alat za oslobađanje i uklanjanje naslaga pepela u filter sistemu dizel motora, bez rasklapanja. Čistač DPF filtera brzo deluje i nije korozivan. MoTip čistač DPF filtera ne sadrži rastvarače i nije zapaljiv.
Karakteristike:
Brzo deluje, bez rastvarača, nije korozivan, nije zapaljiv
Fizičke i hemijske karakteristike:
Sadržaj: 500ml
Baza : Solution of specific tensides
Potisni gas : Inert propellant
VOC-sadržaj : 0% w/w
Relativna gustina na 20°C : 0,99 g/ml
Pritisak pare na 20°C : 7 -do 9 bara
Tutorijal:
https://www.youtube.com/watch?v=8uqFZLKKMfs
Upotreba:
Pre upotrebe, pažljivo pročitati uputstvo. Sprej bi trebao biti sobne temperature. Najbolja temperature za rad od 5 do 30°C. Pre upotrebe ohladiti motor (najviša temperatura 50°C). Obratite pažnju na instrukcije auto proizvođača. Odvojiti temperaturni ili senzor pritiska od filtera. Ubaciti specijalnu cevčicu u otvor. Isprazniti sadržaj u sledećim intervalima: prskati 3 – 5 puta, ostaviti da upije 5 sekundi. Vratiti senzor na filter. Upaliti motor i ostaviti da radi najmanje 15 minuta da ispari većina tečnosti. Obaviti test vožnju od 30 minuta. Može doći do pojave pare.
Samo prijavljeni korisnici koji su kupili ovaj proizvod mogu ostaviti komentar.
Alat za oslobađanje i uklanjanje naslaga pepela u filter sistemu dizel motora, bez rasklapanja. Čistač DPF filtera brzo deluje i nije korozivan. MoTip čistač DPF filtera ne sadrži rastvarače i nije zapaljiv.
Karakteristike:
Brzo deluje, bez rastvarača, nije korozivan, nije zapaljiv
Fizičke i hemijske karakteristike:
Sadržaj: 500ml
Baza : Solution of specific tensides
Potisni gas : Inert propellant
VOC-sadržaj : 0% w/w
Relativna gustina na 20°C : 0,99 g/ml
Pritisak pare na 20°C : 7 -do 9 bara
Tutorijal:
https://www.youtube.com/watch?v=8uqFZLKKMfs
Upotreba:
Pre upotrebe, pažljivo pročitati uputstvo. Sprej bi trebao biti sobne temperature. Najbolja temperature za rad od 5 do 30°C. Pre upotrebe ohladiti motor (najviša temperatura 50°C). Obratite pažnju na instrukcije auto proizvođača. Odvojiti temperaturni ili senzor pritiska od filtera. Ubaciti specijalnu cevčicu u otvor. Isprazniti sadržaj u sledećim intervalima: prskati 3 – 5 puta, ostaviti da upije 5 sekundi. Vratiti senzor na filter. Upaliti motor i ostaviti da radi najmanje 15 minuta da ispari većina tečnosti. Obaviti test vožnju od 30 minuta. Može doći do pojave pare.
Trenutno nema recenzija.
Samo prijavljeni korisnici koji su kupili ovaj proizvod mogu ostaviti komentar.
Kupovinom preko 3000din dobijate poklon kačket i besplatnu dostavu
Trenutno nema recenzija.